3D Ant Attack

WINE harika bir program. Penguenler de Oynar için işletim sistemi, platform demeden bir çok oyun deniyorum ve WINE sayesinde başka işletim sistemi için yazılmış oyunları da oynayabiliyorum. 1.0 sürümünü merakla bekliyorum.


3D Ant Attack da bir yeniden yapım (remake). Kız kurtarma ve üçüncü kişi gözüyle görülen (third person shooter) bir oyun.


Resimlerden gördüğünüz üzere, şehir dev karıncalar tarafından ele geçirilmiştir. Her durumdan kendine vazife çıkaran kahramanımız da şehirdeki kızları kurtarmaya karar verir. İlk önce kızı saklandığı yerden çıkarıyorsunuz ve şehrin dışına karıncaların saldırısına uğramamaya çalışarak ulaştırıyorsunuz.


Fonksiyon tuşlarıyla (F1 ve arkadaşları) görüntüyle ilgili pek çok ayarı değiştirebilirsiniz (gölge, yansıma, birinci kişi gözüyle oynama).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Prince of Persia'nın Kaynak Kodları Yayınlandı

Dinozorus

Amazing Studio