9 Mart 2010 Salı

Tosla

Ofiste arkadaşın iPhone ile oynarken oynadığım oyunu neden bilgisayar için tekrar yazmıyorum gibi bir fikir aklıma geldim. Arkadaşa bunu söylediğimde deliymişim gibi bakışı gözümün önünden gitmiyor. Sonuçta bir hafta sonu çalışmasının ardından oynaması kolay, güzel vakit geçirmenizi sağlayacak, yerli bir oyun ortaya çıktı. Birde bu oyunu GPL V3 lisansı ile lisanladıktan sonra tadından yenmedi tabii. Kullandığım dağıtım olan Pardus'un depolarında yaptığım oyunu görebilmek için bir hata kaydı girdim. Çok yakın bir zamanda oyunu Pardus kullanıcıları iki tıkla kurabilecekler. Tamamıyla özgür yazılım olan oyunumun tadını her işletim sisteminde çıkarabilirsiniz. Gerekli paketi resmi sitesinden indirip iki kere tıklamanız yeterli olacaktır. Bakalım siz bu kalabalık trafikte kazasız belasız trafiği yönetebilecek misiniz? Bu oyundan sonra sıkışık trafiğe olan alışkanlığınız ve düzenleme isteğiniz artacak. Hele ki İstanbul gibi trafiği bol bir şehirde yaşıyorsanız bu oyun tamda size göre!
video
Yorum Gönder